سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hamidplc

 

 

 

مایکل عاشق خندیدن بود. آخرین باری که با هم بودیم او به سختی می‌خندید و فقط دوست داشت گریه کند. اخلاقش طوری بود که گاهی اوقات...

«برادر من هست، یعنی بود...

باید من را ببخشید، چونکه باور اینکه او اکنون در بین ما نیست بسیار دشوار است» (بخشی از سخنان جانت جکسون)

جانت جکسون در 25 ژوئن در واقعه‌ای که اندوهناکترین واقعه برای خانواده‌ مشهورترین ستاره موسیقی پاپ بود برادرش را از دست داد. حالا برای اولین بار بعد از مرگ مایکل او با مجله مشهور مد آمریکایی به نام Harper"s Bazaar در مورد مایکل و خاطره‌های شخصی‌ای که با وی داشته صحبت کرده و این مقاله تحت عنوان آخرین ساعتها با سلطان پاپ چاپ شده است

او درباره روز 14 مه یعنی آخرین روزی که مایکل را دیده می‌گوید: «ما روز خیلی خوشی داشتیم» خانواده با بچه‌های شلوغ و پرصدا دور هم جمع شده بود و با هم یک وعده غذای تایلندی خوردیم. (گزیده صحبتهای جانت برای اولین بار بعد از مرگ مایکل جکسون).

 

نشانه‌ها و شاخص‌های شخصیتی مایکل: مایکل عاشق خندیدن بود. آخرین باری که با هم بودیم او به سختی می‌خندید و فقط دوست داشت گریه کند. اخلاقش طوری بود که گاهی اوقات شوخ طبعی‌اش گل می‌کرد و بعضی وقتی هم خشک و جدی می‌شد! او کمدی the Three Stooges را خیلی دوست داشت و به فیلمهای کمدی و مخصوصا ادی مورفی و فیلمهایش خیلی علاقه داشت. او عاشق بازی، تفریح کردن و روی صحنه بودن بود.

اگر یک روز دیگر با مایکل بودی: اگر من دوباره روزهای زمان بچگی‌مان را تجربه می‌کردم، مثل کارهای کوچکی که آنزمان می‌کردیم: از خواب پامی‌شدیم، به حیوانات غذا می‌دادیم و یک روز کامل را با هم می‌گذراندیم.

مواظبت کردن از برادر بزرگتر: او بیشتر اوقات یا پیراهن قرمز ساده و یا تی شرت سفید ساده می‌پوشید با کفشهای مشکی که همیشه یک شکل بود. مایکل خیلی ساده لباس می‌پوشید من وقتی 14 سالم بود برایش خرید می‌کردم (مایکل آن زمان 21 ساله بود). من لباسهایش را می‌شستم و اتاقش را تمیز می‌کردم. وقتهایی که مادرم به خارج از شهر می‌رفت به من می‌گفت: «تو باید مواظب مایکل باشی و من برادرت را به تو می‌سپارم» من هم وقتی که از مدرسه به خانه برمی‌گشتم اول می‌پرسیدم ببینم چیزی لازم دارد یا نه.. بعد مستقیم به مغازه می‌رفتم تا چیزی که می‌خواهد را برایش بخرم... او همچنین دوست داشت کفشهایش تمام روز پایش باشد. او انقدر کفشهای مارک penny loafersاش را پوشید که تهش سوراخ شد!!

اظهار نظرات پاریس در مورد مایکل: من واقعا وقتی این حرفهای مردم را می‌شنوم که می‌گویند حرف زدن دختر مایکل واقعا حس مسئولیت و وظیفه شناسی پدر بودن مایکل را القا می‌کند، به مایکل افتخار می‌کنم. پاریس واقعا دختر باهوشی است، البته همه آنها باهوش و بااستعداد ستند. او دختر خیلی شیرینی است و بچه‌ها به خوبی از عهده انجام دادن کارهایشان برمی‌آیند. آنها وقتشان را با پسر عمو و دختر عموهایشان می‌گذرانند و عشق به خانواده همه ما را دور هم جمع کرده است.

 

بی توجه دن به اخبار بعد از مرگ مایکل: هفته‌هاست که اخبار گوش نداده ام. شاید مجبور باشم از سرآشپزم بپرسم، اوباما الان چه کار می‌کند؟ من حتی یک روزنامه هم نخوانده‌ام. الان مهمترین موضوع برایم این است که یکی از اعضای خانواده ام را از دست دادم.

می‌دانید، من تا موقعی که کسی ازم نخواهد هیچ وقت برای نگاه کردن به کارهایی که انجام داده ام به عقب برنمی‌گردم.

اما حرفهای مایکل یادم می‌آید که می‌گفت: "تو باید کار کردن را ول کرده و از زندگی لذت ببری. درمورد همه کارهایی که کرده‌ای فکر کن، تمام کارهایی که به آخر رسانده‌ای ... پس هیچ موضوع مهم‌تری از حرفی که بهت زدم پیدا نخواهی کرد."

نویسنده : hamidplc 

 


ارسال شده در توسط حمید رضا صدیق

پس از گذشت قریب به 2 ماه از مرگ مایکل جکسون همچنان محل دفن دایمی وی مشخص نشده است چرا که مادر وی کاترین- نگران است پس از دفن طرفداران مایکل وی را راحت نگذارند و اقدام به نبش قبر و دزیدن جسد وی کنند.

 

به گزارش سرویس هنری این در حالی است که تحقیقات در مورد علت مرگ جکسون همچنان ادامه دارد. نتایج آخرین کالبد شکافی نشان می دهد که جکسون قبل از مرگ مخدر های قوی مصرف می کرده است که پزشکان متعددی برای او تجویز می کرده اند. با این کشف جدید متخصصان به احتمال زیاد از کنراد مورای رفع اتهام خواهد شد.

 

پیش از این تعدادی از متخصصان حدس زده بودند مصرف بیش از حد «پروپوفل» که پزشک شخصیش در اختیارش قرار داده بود، باعث مرگ ناگهانی مایکل جکسون شده است.

 

 

این داروها در دومین بازرسی منزل مایکل جکسون کشف شد. این در حالی است که نیروهای پلیس در نخستین بازرسی خود که در شب فوت مایکل جکسون انجام داده بودند چنین داروهایی را نیافته بودند. گفته می‌شود اطلاعاتی که دکتر مورای- پزشک شخصی مایکل- در بازجویی‌ها در اختیار پلیس لس‌آنجلس قرار داد منجر به بازرسی دوباره منزل مایکل جکسون و کشف این داروها شده است.


ارسال شده در توسط حمید رضا صدیق

مایکل جکسون در مودکی

خانواده جکسون خانواده‌ای هنری آفریقایی آمریکایی تبار می‌باشد که غالب فعالیت‌هایش در حیطه موسیقی است. اصلیت این این  خانواده در شهر گری ایالت ایندیانا است. افراد این خانواده از مؤثرترین افراد در موسیقی هستند. مایکل جکسون و جانت جکسون ازسرشناس‌ترین افراد این خانواده به شمار می‌آیند.

مایکل جوزف جکسون (زاده‌ی 29 اوت 1958، درگذشته‌ی 25 ژوئن 2009) موسیقیدان، بازرگان آمریکایی و یکی از موفق ترین سرگرمیسازان تمام دوران‌ها به شمار می‌آید. فرزند هفتم خانواده‌ی جکسون ، فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه‌ی موسیقی از سن 6 سالگی به عنوان یکی از اعضای گروه جکسون 5 آغاز نمود و در حالی که هنوز عضوی از گروه بود، در سال 1971 کار خود را به عنوان یک تک‌خوانشروع کرد. او را "سلطان پاپ" می‌نامند، پنج آلبوم از آلبوم‌های استودیویی او جزء پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی جهان هستند: جدا از بقیه، دلهره آور، بد، خطرناک، تاریخ .

 

در دهه هشتاد میلادی، او به عنوان برترین نماد موسیقی پاپ، و اولین سرگرمی ساز آمریکائی آفریقایی‌تبار شناخته شد که موج قدرتمندو ساختار شکن عمیقی را بنیانگذاری نمود، آغاز این موج از شبکه‌ی ام‌تی‌وی بود. محبوبیت موزیک ویدئوهای او مانند «بیلی جین»، «بزن به چاک» و «دلهره آور»، باعث تحول ساختار موزیک ویدئو به صورت یک فرم هنری و ابزار تبلیغاتی شد، و شبکه‌ی تازه تاسیس ام‌تی‌وی را به شهرت رساند. جکسون با اجراهای روی صحنه و موزیک ویدیوهایش، حرکات تکنیکی پیچیده‌ی رقص مانند روبات و مون‌واک را به محبوبیت رساند. شیوه‌ی منحصر به فرد او در موسیقی و سبک رقص و آوازش، تعداد بیشماری از هنرمندان هیپ هاپ، پاپ و آر اند بی معاصر را تحت تاثیر قرار داده‌است.

جکسون همچنین یک بشر دوست برجسته بود.او توسط بنیاد و تک آهنگ‌های خیریه‌ی خود، و پشتیبانی از 39 جنبش خیرخواهانه، میلیون‌ها دلار برای اهداف خیریه وقف یا جمع آوری کرد. با این وجود ابعاد دیگر زندگی شخصی او، همچون ظاهر در حال تغییر و رفتارش ، سبب ایجاد جنجال‌های غرض ورزانه‌ای شد که به چهره‌ی مردمی او صدمه زد. او در سال 1993 متهم به سوء استفاده‌ی جنسی از کودکان شد. اما پلیس تحقیقات جنایی را به دلیل عدم وجود شواهد کافی متوقف نمود و جکسون هرگز دستگیر نشد. پس از آن او دوبار ازدواج  کرد، پدر سه فرزند شد و تمام این‌ها جنجال بیشتری ایجاد نمود. از اوایل دهه نود نگرانی‌هایی درباره‌ی وضعیت سلامتی او وجود داشت و از اواخر دهه نود اخبار ضد و نقیضی در باره‌ی وضعیت مالی این خواننده گزارش می‌شد. در سال 2005 جکسون به دلیل اتهامات بیشتریمربوط به سوء استفاده‌ی جنسی و چند اتهام دیگر محاکمه و تبرئه شد.

 

در 29 ژوئن 2009 ، جکسن بر اثر ایست قلبی در سن 50 سالگی درگذشت. در این زمان او در حال آماده شدن و تمرین برای یک سری 50تایی از کنسرت‌ها به نام "این است" که قرار بود در لندن برگزار شود، بود. مرگ او توسط پزشکی قانونی لوس آنجلس ، قتل معرفی شد. درگذشت او باعث غلیان و خروش ناگهانی احساسات جهانی و لبریز سوگ فراوانی در سراسر دنیا شد. مراسم یاد بود جهانی او که درسراسر دنیا تحت پوشش قرار گرفت توسط یک میلیارد انسان از سراسر دنیا نظاره شد.

 

 

او جزو تعداد معدودی از هنرمندان است که برای بار دوم به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافته‌است. از دستاوردهای دیگر او می‌توان به ثبت رکوردهای بیشمار در فهرست رکوردهای جهانی گینس، از جمله عنوان «موفق ترین سرگرمی ساز تمام دوران‌ها» ، 13 جایزه‌ی گرمی ، 13 تک آهنگ شماره‌ی یک سولو (بیشتر از هر هنرمند مرد دیگری از زمان پایه گذاری جدول صد اثر برتر) و فروش بیش از 750 میلیون واحددر سراسر جهان اشاره کرد. در صنعت موسیقی جایزه‌ای نمانده که جکسون به خانه نبرده باشد. همچنین او یک تاجر بسیار زیرک است. 

بسیاری او را یک نابغه در تجارت توصیف کرده‌اند و هیچ هنرمندی از نظر وسعت توانایی کنترل امور مالی و تجاری با او قابل مقایسهنیست. تقریبا چهار دهه‌است که کنکاش‌های بسیار موشکافانه در زندگی خصوصی جکسون همراه با دوران فعالیت درخشانش، او را جزئی از فرهنگ عامه کرده‌است. او به عنوان یکی از مشهورترین مردان جهان شناخته می‌شود .

 


ارسال شده در توسط حمید رضا صدیق